10 dec 2014

Dilemma…

Het hostingbedrijf waar ik klant van ben schrijft onderaan hun support mails
”Deel uw ervaring met onze diensten op twitter, facebook, een website of forum en maak elke 3 maand kans op een iPad2 of 30 cinema tickets.”
… maar ik mag van mijn moeder geen kwaad schrijven op mijn blog.

Dan maar even droog mededelen dat als je van mij per e-mail een uitnodiging hebt gekregen voor mijn tentoonstelling, en je mij daarop een antwoord gestuurd hebt, dat ik dat antwoord NIET AANGEKREGEN heb.
Geen antwoord van mij = ik heb je mail nooit ontvangen.
En neen, hij zit ook niet in mijn spam map, hij is gewoon helemaal weg. Sorry daarvoor.
Ik ben nog aan het werken aan een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen.

update: vanaf nu krijg ik terug alle mails aan!
Ik heb mijn mails verhuisd, ze staan nu ergens waar ik wél zelf kan bepalen of iets al dan niet spam is, en waar er niets automatisch verwijderd wordt. Dat laatste hebben ze mij op hun blote kniekes moeten beloven.